Pazartesi, Ekim 04, 2010

10 Eylül Cuma 2010, 18:53

Dedi naber? Dedim iyidir.

Dedi ee dedi, dedim ne?

Dedi iyidir.

Dedim ne dedin? Dedi ne dedi?

Kim dedim dedi. Kim ne dedi dedi...

Kaynak:batesmotel

Kitlesel ya da bireysel iletişim çok feci boyutlara ulaştı.

Artık her saniye ulaşılabilir olmak normal olan. Eğer arandığınız saniye ulaşılamıyorsanız bir sorun vardır.
İşte benim bununla problemim var. Problemin kökeni eski değil ama, yeni çıktı sayılır.

Aslında SMS'ten ya da benim de kullandığım WhatsApp'tan çokta bir farkı olmasa da; Blackberry ve BBM bu sorunu ifade ediyor bana.
Artık IM'lere bu yüzden giremiyorum belki de. Aslında hala seviyorum chat yapmayı gibime geliyor, ama dayanamıyorum aslında.
Belki de toplu taşıma araçlarında telefon ile geyik yapan insanlara bu yüzden sinir oluyorum. Belki de bu yüzden SMS yazmaktan, telefonla konuşmaktan ve hatta telefon taşımaktan bu kadar uzaklaştım.

Çünkü birbirimizi tüketiyoruz. Anlıyor musunuz? Tüketim kültürü, tüketim çağı öyle boyutlara ulaştı ki; artık ürettiğimiz metaları tüketmek bizi tatmin etmiyor. Birbirimizi tüketiyoruz. Ya sonra ne olacak peki?

Aslında hepsini yapmaya devam ediyorum.

İşte o yüzden, belki de sadece;
tembelimdir.

-aşkım napıyosun?
+hiççç. sen napıyosun?

-hiççç. akşama napacaksın?

+hiççç. sen?

-hiççç. yarın napacaksın?

+hiççç. sen?

-hiççç. aşkım bi daha hiç der misin?

+eki eki. sen de

+nolur aşkım bir daha hiç de.

-hiççç.
Kaynak:gnctrkcll

22 Eylül Çarşamba 2010, 20:46
Sanırım bir önceki yazının sebeplerine bir tane daha ekledim.

Facebook, blog, twitter, forum... derken o kadar yere kendimi bölmekten, kendimi o kadar yerde anlatmaktan; sanırım konuşurken sürekli "şurada da demiştim." demekten...

02 Ekim Cumartesi 2010, 14:01
belki de sebebi... neyse.

evet, büyük ihtimalle odur. ama şu an için farkmaz zaten.

Hiç yorum yok:

 

Dinlediğiniz için saolun... Biz hep burdayız..